موتورسواری در جزیره کیش

اگر شما تجربه سفر به کیش را داشته باشید، حتما آب و هوای بسیار خوب این جزیره زیبا توجه شما را به خود جلب کرده است و در کنار این آب و هوا و اِلمان های هنری و سنتی خود، از نظر خدمات و امکانات نیز برای مسافران و گردشگران منطقه پیشرفته و بسیار دلچسب محسوب می شود. جزیره زیبای کیش پیشینه تاریخی دور و درازی دارد و همین امر قدمت این جزیره را به خوبی نشان می دهد. در حال حاضر گردشگران ومسافران زیادی به دلیل وجود انواع تفریحات از داخل و خارج ایران به جزیره زیبای کیش سفر می کنند و این جزیره نیز قابلیت های فراوان و متعددی را در اختیار گردشگران قرار می دهد. هتل ها، رستوران، بازی های جذاب، مهمان سرا های زیادی دارد، که تمامی آن ها آماده خدمت رسانی به گردشگران و مسافران هستند تا در ایام تعطیلات افراد بتوانند خاطرات لذت بخشی را برای خود رقم بزنند. از جمله تفریحاتی که ما می توانیم برای شما نام ببریم موتورسواری در جزیره کیش هستند. در جزیره کیش فعالیت های متعدد زیادی وجود دارد که طرفداران خاص خود را دارا هستند و در میان سنین مختلف محبوبیت خاصی دارند، یکی از این تفریحات موتور سواری و دوچرخه سواری است که در مجله مستر بلیط بیشتر با این تفریح آشنا خواهید شد.

پیشنهاد ویژه برای موتور سواری

جزیره زیبای کیش از نظر آب و هوایی در فصل زمستان تقریبا ساعت ۴ و در فصل تابستان در ساعت ۷ هوای بسیار خوب و مطلوبی دارد در این ساعات بهترین زمان برای موتورسواری در جزیره کیش خواهد بود. شما می توانید موتور برقی را برای تفریح انتخاب کرده و همراه با غروب خورشید خط غربی ساحل کیش را طی کنید. همچنین می توانید از زیبایی بی نظیر منظره اطراف و آرامشی که در آن حاکم است لذت کافی را ببرید و به دور از شلوغی و زندگی ماشینی مدتی را در جزیره زیبای کیش به صدای مرغان دریایی و امواج آب گوش دهید. اگر قصد موتور سواری دارید بهترین مکان خلیج شرقی جزیره است که تقرببا ۵.۵ کیلومتر مسافت را دارد. در صورت شارژ کامل موتور رفت و آمد در این مسیر ۳ تا ۵ بار امکان پذیر است و شما‌ می توانید همزمان با زیبایی های طبیعت منظره و صدای امواج که با ساحل برخورد می کنند را بشنوید و‌ لذت ببرید. با این تفریحات شما می توانید لحظاتی خاطره انگیز را برای خودتان رقم بزنید؛ البته در ابتدا باید بلیط هواپیما کیش را تهیه کرده و خودتان را به مقصد برسانید.

 

گشت و گذار با موتور در کیش

گشت و گذار و موتورسواری در جزیره کیش

همان گونه که اطلاع دارید جزیره زیبای کیش به علت موقعیت جغرافیایی خوب و بی نظیری که دارد، جاده ها و همچنین خیابان های فوق العاده چشم نوازی دارد که طبیعتا رانندگی کردن در این جاده های دلچسب می تواند خاطرات خوب و خوشی را برای شما رقم بزند. البته روش های دیگری هم برای رانندگی و لذت از آن وجود دارد که شما می توانید تجربه کنید؛ موتور سواری و گشت و گذار در کیش در حال حاضر تفریحی هیجان انگیر به شمار می رود. به طوری که هر فردی که به جزیره کیش سفر کرده از موتورهای برقی و شارژی زیبا و کم صدا استفاده کرده است. شما با موتورسواری در جزیره کیش خصوصا جاده جهان جزیره کیش زیبایی های طبیعت و اطراف مثل ساحل بسیار زیبا و نقره ای رنگ، دریای مواج را خواهید دید. علاوه بر این آهوانی که آزادانه در کنار جاده حرکت می کند، تصویری جذاب را برای شما می سازد. چنین شرایطی می تواند چشم انداز بسیار زیبا و رویایی را برای شما رقم بزند، تمام این تصاویر بسیار زیبا و خیال انگیز هستند، این جاذبه ها را شما در زمان موتور سواری می توانید در جاده کیش مشاهده کنید.

 https://mrbilit.com/mag/motorcycling-on-kish/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد