ترمینال و پایانه های مسافربری تهران

شرکت های مسافربری فعال در ترمینال جنوب

در این ترمینال اکثر شرکت های مسافربری فعالیت دارند از این شرکت ها می توان شرکت مسافربری ایران پیما، شرکت مسافربری پیک معتمد، شرکت مسافربری سیر و سفر آریا، شرکت مسافربری میهن نور، شرکت مسافربری کیان سفر، شرکت مسافربری ایمن سفر، شرکت مسافربری عدل، شرکت مسافربری لوان نور، شرکت مسافربری راه پیما پارسیان، شرکت مسافربری تک سفر، شرکت مسافربری آریا سفر آسیا، شرکت مسافربری گیتی نورد ایرانیان، شرکت مسافربری آسیا سفر، شرکت مسافربری پارسیان، شرکت مسافربری ترابر بی تا، شرکت مسافربری جهان گشت مهر، پیک صبا، شرکت مسافربری همسفر مهر، شرکت مسافربری جوان سیر ایثار، شرکت مسافربری سیر و سفر، شرکت مسافربری گیتی پیما، شرکت مسافربری آسیا سفر و شرکت مسافربری ماهان سفر ایرانیان را بیان کرد. این شرکت کلیه هماهنگی ها برای سویس های خروجی و ورودی را انجام می دهند علاوه بر این عملیات حمل بار با استفاده از اتوبوس را نیز انجام می دهند.

امکانات ترمینال جنوب تهران

این ترمینال بر حسب نیاز مسافران امکاناتی را در ترمینال تدارک دیده است. اتاق مادر و کودک، نمازخانه، تلفن گویا، درمانگاه و اورژانس، خوابگاه رانندگان، کارواش، پارکینگ، غرفه های فرهنگی و فروش کتاب، قنادی، خرازی، رستوران، سایت کامپیوتر و آکواریوم از جمله امکانات این ترمینال است.

راههای دسترسی به ترمینال جنوب

برای دسترسی به ترمینال جنوب می توانید از کلیه وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید. مترو سریع ترین روش رسیدن به ترمینال و یا خروج از آن است. با استفاده از مترو می توانید در کمترین زمان ممکن به قسمت های مختلف شهر دسترسی پیدا کنید. اگر مشکل کمبود زمان را ندارید و هزینه رفت و آمد برایتان مهم است می توانید از اتوبوس های شهری که برای مقاصد مختلف شهر ایستگاه دارند استفاده کنید. روش آخر استفاده از تاکسی های شهری یا آنلاین می‌باشد که هزینه ای به نسبت بیشتر از سایر روش ها دارند ولی در عین حال راحتی بیشتری را نیز برای شما ایجاد می کنند.

ترمینال غرب یا آزادی

این ترمینال بزرگترین ترمینال شهر تهران و در قسمت غربی آن قرار دارد که پوشش دهنده مناطق مرکزی و غربی شهر تهران می باشد. مکان ترمینال در ضلع شمال غربی میدان آزادی جای گرفته است. ساخت ترمینال غرب در سال 1370 شروع و در سال 1375 افتتاح شد. خدمات رسانی آن برای استان های غربی و شمال غربی ایران است البته علاوه بر آن برای مسیرهای پرتردد نیز سرویس هائی ارائه می کند. نزدیکی این ترمینال به میدان آزادی آن را با نام ترمینال آزادی نیز معروف کرده است.

بلیط اتوبوس تهران را از طریق سایت مستر بلیط خریداری کنید.

https://mrbilit.com/mag/tehran-terminals/

ترمینال غرب تهران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد